Pogosta vprašanja

Kako lahko opravim nakup?

Izbira izdelka: Na spletni stran Lipe.si izberete izdelek, ki ga želite kupiti, zraven izdelka kliknete na »košarico« ali gumb »dodaj v košarico«, s čimer se izbrani izdelek premakne v nakupovalno košarico. Z nakupovanjem lahko nadaljujete ali zaključite vaše naročilo. Izbrani izdelki vas čakajo v vaši nakupovalni košarici.

Odstranitev izdelka iz košarice: V zgornjem desnem kotu spletne strani se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikažejo izdelki, ki ste jih izbrali in dodali v košarico. V kolikor želite določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, kliknete na križec pred izdelkom in ta bo odstranjen iz seznama v košarici. Če želite v košarico dodati drug izdelek, kliknete na ikono »nadaljuj z nakupovanjem« in tam izberete izdelek ter ga s klikom na košarico dodate v nakupovalno košarico.

Nakupovalna košarica: Za zaključek nakupa morate vnesti določene podatke. V kolikor imate kodo popusta jo vpišite v polje »koda kupona«. S klikom na »nadaljuj na blagajno« se vam prikaže »zaključek naročila«, kjer se lahko prijavite v sistem kot registrirani uporabnik ali nadaljujete nakup kot gost. V primeru, da nakup opravljate kot gost ali se želite prvič registrirati, morate vpisati svoje podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj, telefonska številka in elektronski naslov). Podatke potrebujemo za zaključek naročila ter dostavo izdelkov. Za registrirane kupce so ti podatki že shranjeni.

Dostava: Izberete dostavo preko Pošte Slovenije. Izberete način plačila: nudimo možnost plačila po predračunu (UPN), plačila s kreditno kartico ali plačila s Paypalom. V zadnjem koraku se vam pokaže pregled naročila. Prikažejo se vsi izdelki, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico. Cena naročenih izdelkov ter stroški dostave in pakiranja so razvidni pred vašo potrditvijo naročila.

Zaključek naročila: Pred potrditvijo naročila še enkrat preverite svoje podatke, svoj izbor izdelkov, ki jih želite naročiti ter končno ceno. Z oddajo naročila se strinjate s pogoji poslovanja <- (link na pogoje poslovanja) in obveznostjo plačila, kar potrdite s klikom na polje ob besedilu: “Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne trgovine ter se zavezujem k plačilu.” Vaše naročilo je oddano s klikom na »Potrdi naročilo«.

Je za nakup potrebna registracija?

Pravico do nakupa v spletni trgovini Lipe.si imajo vse fizične in pravne osebe. Nakup lahko opravite kot gost (brez registracije) ali kot registrirani uporabnik.

Kako lahko koristim kodo za popust?

Koda za popust oz. promocijska koda prinaša ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine Lipe.si. Aktivne kode so objavljene na spletni strani med oglasnimi sporočili, v elektronskih sporočilih ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, darilca in popuste. Vsaka koda je časovno omejena, izkoristiti pa se mora v določenem roku, sicer je neveljavna.

Svojo kodo za popust vpišite na strani košarice ali blagajne v polje “Koda kupona”.

Kako lahko plačam izdelke?

Vsa naročila lahko plačate na račun ponudnika:

  • po predračunu (UPN nalogu), 
  • s plačilno oz. kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) ali 
  • s Paypalom.
Kdaj bodo izdelki dostavljeni?

V primeru plačila s plačilno kartico ali Paypalom, vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13 uro, odpošljemo že isti dan. 

Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR, pri čemer vam ni potrebno pošiljati potrdila o plačilu. 

Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. 

Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 

V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila oz. najkasneje naslednji delovni dan. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila.

Kje lahko preverim status naročila?

Po oddaji naročila boste na vaš e-poštni naslov prejeli sporočilo, o statusu naročila. Ko bo naročilo uspešno obdelano in odposlano, boste ponovno prejeli obvestilo po e-pošti.

Ali je nakupovanje varno?

V spletni trgovini Lipe.si uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja vaših osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporabljamo SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Zakaj po zaključku naročila nisem prejel/a potrditvenega maila?

Preverite vsiljeno pošto (»spam«) vašega e-poštnega nabiralnika. Včasih e-poštno sporočilo zaide v kategorijo »promocije«. V kolikor ga ne najdete, preverite če ste pri oddaji naročila vnesli napačen e-poštni naslov. Lahko nas kontaktirate preko kontaktnega obrazca na spletni strani, e-pošte: lipe.slovenija@gmail.com ali telefona: 031721872

Prejel sem poškodovan izdelek. Kaj lahko storim?

Če se je izdelek med transportom poškodoval, imate pravico do vračila kupnine ali zamenjave vašega izdelka. O napaki nas najkasneje v roku 8 dni od prejetja izdelka obvestite na e-poštni naslov lipe.slovenija@gmail.com in nam fizično ali elektronsko pošljite izponjen obrazec za vračilo poškodovanih izdelkov. Lahko nas tudi pokličete na tel: 031721872 Potrudili se bomo kar najhitreje rešiti težavo.

Z izdelkom nisem zadovoljen/a. Kaj lahko storim?

Kot kupec imate pri pogodbah sklenjenih na daljavo 14 dni časa za odstop od pogodbe, pri čemer vam ni potrebno navesti razloga za vašo odločitev. Izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe nam pošljite na e-poštni naslov lipe.slovenija@gmail.com . 

Po oddaji obrazca za odstop od pogodbe nam v 14 dneh na naslov:  Trgovina LIPE, Petra Hriberšek s.p., Ravne 33c, 3325 Šoštanj, vrnite nerabljene, nepoškodovane in nespremenjene količine vaših izdelkov v originalnih embalažah.

Neposredni strošek vračila blaga v tem primeru krijete vi, mi pa vam na vaš transakcijski račun, ki ste ga vpisali na obrazec o odstopu od pogodbe, vrnemo celotno kupnino.

Premislil/a sem si. Želel/a bi zamenjati izdelke. Kaj lahko storim?

Če ste si premislili glede izbire vaših izdelkov, nam lahko te v roku 14 dni od prejema vrnete in izberete druge (ne nujno istovrstne) izdelke. O tem nas obvestite na na e-poštni naslov lipe.slovenija@gmail.com in izpolnite obrazec za zamenjavo izdelkov.

Po oddaji obrazca za odstop od pogodbe nam v 14 dneh na naslov:  Trgovina LIPE, Petra Hriberšek s.p., Ravne 33c, 3325 Šoštanj, vrnite nerabljene, nepoškodovane in nespremenjene količine vaših izdelkov v originalnih embalažah.

Neposredni strošek vračila blaga v tem primeru krijete vi, mi pa vam pošljemo dobropis v obliki darilnega bona za spletno trgovino Lipe.si, kjer lahko izberete druge izdelke.