Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Lipe.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. 

Tako kupca, kot ponudnika, zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa tj. oddaje spletnega naročila. 

Šteje se, da je kupec z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in je v splošne pogoje privolili brez omejitev.

Podatki o ponudniku

Trgovina LIPE, Petra Hriberšek s.p.,
Ravne 33c
3325 Šoštanj
Davčna št.: 59613092
Matična št.: 8291268000
Telefon: 031721872
Mail: lipe.slovenija@gmail.com

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčno in matično številko);
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • Bistvene značilnosti blaga oz. storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku);
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • Cene izdelkov in storitev (v spletni trgovini so jasno označene cene izdelkov, razvidno je ali cene že vključujejo davek in stroške dostave);
  • Način plačila in dostave;
  • Časovno veljavnost ponudbe;
  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka);
  • Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Kupci

Pravico do nakupa v spletni trgovini Lipe.si imajo vse fizične in pravne osebe. Nakup lahko opravijo kot gostje (tj. brez registracije) ali kot registrirani uporabniki.

Vsi podatki so varovani v skladu s politiko varstva osebnih podatkov.

Delovni čas

Nakup v spletni trgovini Lipe.si je mogoč 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupci lahko izbirajo in naročijo izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini. 

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridržuje pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo ponudnik o tem obvestil kupca in sicer v najkrajšem možnem času ter ga seznanili z nadaljnjimi koraki. 

Cene

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Lipe.si pogosto ažurirajo in spreminjajo. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Opisi izdelkov 

Vse informacije na straneh spletne trgovine Lipe.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja. Prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznane s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v spletni trgovini Lipe.si, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Lipe.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo (potrditev naročila) o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot tudi za kupca. Kupec je oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je kupcem na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Način plačila

Vsa naročila se plačajo na račun ponudnika po predračunu (UPN nalogu), s plačilno oz. kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) ali s Paypalom.

Stroški dostave

Za naročilo virtualnega e-izdelka oz. e-izdelkov se strošek dostave ne obračuna. Ob naročilu ostalih izdelkov se zaračunajo stroški pakiranja in dostave in sicer 4,19€/paket.

Izdaja računa

Ponudnik po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje  račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Rok dostave

V primeru plačila s plačilno karticoali Paypalom, vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13 uro, odpošljem že isti dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila oz. najkasneje naslednji delovni dan. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila.

Koda za popust

Koda za popust oz. promocijska koda prinaša ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Lipe.si Aktivne kode so objavljene na spletni strani med oglasnimi sporočili, v elektronskih sporočilih ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, darilca in popuste. Vsakršna koda je časovno omejena, izkoristiti pa se mora v določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust

Koda za popust se vpiše na strani košarice ali blagajne v polje »Koda kupona«.

Postopek nakupa

  • Izbira izdelka: Izdelki na spletni strani Lipe.si so razvrščeni v kategorije, kupec pa si lahko pomaga tudi z iskalnim poljem (na naslovni strani spletne strani zgoraj), kamor vpiše iskalni niz. S klikom na posamezni izdelek se prikaže podroben opis le-tega. Na strani izbranega izdelka kupec izbere količino in klikne na gumb »dodaj v košarico«, s čimer se izdelek premakne v nakupovalno košarico. Z nakupovanjem lahko nadaljuje ali zaključi svoje naročilo. Izbrani izdelki kupca čakajo v nakupovalni košarici- na ikoni, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu spletne strani.
  • Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: S klikom na ikono košarice se kupcu pokažejo izdelki, ki so bili dodani v košarico. V kolikor želi določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, klikne na križec pred izdelkom in ta se odstrani iz seznama v košarici. Če želi v košarico dodati drug izdelek, klikne na ikono »nadaljuj z nakupovanjem« in ponovno izbira izdelke kot je opisano v prvem koraku.
  • Nakupovalna košarica:  V nakupovalni košarici lahko kupec z klikom na gumba + in – spreminja količino izbranih izdelkov. Če se odloči spremeniti količino posameznega izdelka, naj za posodobitev cen v košarici klikne na gumb »posodobi košarico«. Ko ima v svoji košarici vse izbrane izdelke, naj ponovno preveri ustreznost le-teh, količino in ceno. V kolikor ima kodo za popust, jo lahko vpiše v polje »koda kupona«, sicer pa to polje pusti prazno. Svoje naročilo nadaljuje s klikom na gumb »nadaljuj na blagajno«.
  • Blagajna: Na blagajni ima kupec ponovno možnost vnosa kode kupona, v kolikor jo je pozabil vpisati v prejšnjem koraku. Naročilo lahko odda kot registriran uporabnik ali nadaljuje nakup kot gost. V primeru, da nakup opravlja kot gost ali se želi prvič registrirati, mora vpisati svoje podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, država, hišna št. in ulica, poštna št., mesto, telefonska št. in e-poštni naslov). Pri registriranih uporabnikih so ti podatki že shranjeni. 
  • Dostava: V kolikor želi kupec dostavo izdelkov na drug naslov, označi polje pred besedilom »Dostavi na drugi naslov?« in vnese podatke za dostavo. V polje »Opombe naročila«, lahko kupec (neobvezno) pripiše še dodatno sporočilo ponudniku.
  • Izbira plačila: Kupec lahko izbira med naslednjimi vrstami plačila: Po predračunu, PayPal ali s plačilnimi karticami. Kupec naj po izbiri plačila še enkrat preveri pravilnost svojih podatkov, prebere pogoje poslovanja in to potrdi  s klikom na polje pred besedilom »Prebral/a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«. Naročilo odda s klikom na gumb »potrdi naročilo«.
  • Naročilo zaključeno: Kupcu se po zaključku naročila prikažejo podrobnosti naročila.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme epoštno sporočilo na podan e-poštni naslov, kjer ga ponudnik obvesti o statusu naročila. Ko je naročilo uspešno obdelano in odposlano, kupec ponovno prejme obvestilo po e-pošti.

Pravica do odstopa o dpogodbe

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh ponudniku na elektronski naslov lipe.slovenija@gmail.com sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V omenjenem roku mora ponudniku v fizični (na naslov ponudnika) ali elektronski obliki (po e-pošti) poslati tudi obrazec za odstop od pogodbe.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po oddaji obrazca o odstopu od pogodbe ponudniku vrniti blago. Kupec blago vrne na naslov: Trgovina LIPE, Petra Hriberšek s.p., Ravne 33c, 3325 Šoštanj. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 

Kupec mora artikel vrniti ponudniku nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. 

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi kopijo računa za blago in osebne podatke ter na obrazec za odstop od pogodbe navede transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino. Vračilo kupnine bo ponudnik opravil v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se kupcu vrne kupnina, ki jo je dejansko plačal in ne celotna vrednost izdelka. Kupec dobi ob tem novo kodo za popust, ki je časovno omejena. 

V primeru, ko je kupec plačal blago z darilnim bonom se bon pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se kupcu vrne v enaki obliki (kot darilni bon).

Vračilo poškodovanih izdelkov

Zaradi narave izdelkov se lahko le-ti med transportom poškodujejo. Za poškodovane izdelke kupcu odgovarja ponudnik. Če je kupec prejel poškodovan izdelek, mora najkasneje v roku 8 dni od prejema izdelka o tem obvestiti ponudnika preko e-poštnega sporočila na lipe.slovenija@gmail.com. V sporočilu naj opiše poškodbe in priloži slike poškodovanih izdelkov. V navedenem roku mora izpolniti obrazec za vračilo poškodovanih izdelkov in ga fizično (na naslov ponudnika) ali elektronsko (po e-pošti) poslati ponudniku, skupaj s kopijo računa. Na obrazcu ustrezno označi želen način rešitve problema. Na voljo ima: 

  • Zamenjavo izdelka za istovrstni izdelek v enaki količini: ponudnik v tem primeru najkasneje v roku 8 dni pošlje izdelek na kupčev naslov, ki ga je opredelil v prvotem naročilu, razen če se dogovorita drugače. V primeru, če istovrstnega izdelka ni več na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in mu predlaga drugo rešitev.
  • Prejem dobropisa za spletno trgovino Lipe.si v obliki darilnega bona: ponudnik v roku 5 dni pošlje darilni bon v elektronski obliki na kupčev e-poštni naslov, ki ga je navedel pri prvotnem naročilu. Vrednost bona je časovno omejena in enaka vplačani kupnini za poškodovani izdelek.
  • Vračilo celotne kupnine poškodovanega izdelka na kupčev TRR: ponudnik v tem primeru najkasneje v roku 8 dni vrne celotno kupnino, ki je bila vplačana za poškodovani izdelek na kupčev TRR, ki ga je navedel na obrazcu za vračilo poškodovanih izdelkov.

Ko gre za poškodovane izdelke, ponudnik na podlagi prejetih informacij presodi o tem ali mora kupec fizično vrniti izdelek, zato naj kupec hrani poškodovane izdelke do rešitve problema.

Zamenjava izdelkov

Če si je kupec premislil glede izbire izdelkov v spletni trgovini Lipe.si in želi le-te zamenjati za druge (ne nujno istovrstne) izdelke, mora v roku 14 dni od prejema izdelkov o tem obvestiti ponudnika na e-poštni naslov lipe.slovenija@gmail.com in mu poslati izpolnjen obrazec za zamenjavo izdelkov. Obrazec lahko pošlje fizično- na naslov ponudnika ali elektronsko- po e-pošti. V zvezi z odstopom od pogodbe, kupca bremeni le neposredni strošek vračila blaga.

Po oddaji obrazca za zamenjavo izdelkov je dolžan kupec najkasneje v roku 14 dni na ponudnikov naslov:  Trgovina LIPE, Petra Hriberšek s.p., Ravne 33c, 3325 Šoštanj, vrniti nerabljene, nepoškodovane in nespremenjene količine izdelkov, v originalnih embalažah. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi kopijo računa za blago.

Ponudnik se zavezuje kupcu v roku 14 dni od prejema izdelkov ne e-poštni naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu, poslati dobropis v obliki časovno omejenega darilnega bona, v znesku vplačane kupnine za vrnjene izdelke.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Trgovina Lipe.si uporablja ustrezna sredstva za zagotavljanje varnosti osebnih podatkov, naročil in plačil. Ponudnik izdelkov ne sprejema odgovornosti ter ni odškodninsko odgovoren za poškodbe računalniške in druge strojne opreme, morebitne viruse, ki bi prizadeli kupčevo opremo pri obisku spletne trgovine.

Kupec mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. 

Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletno stran (elektronski naslov, geslo).

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom spletne strani Lipe.si stopil v stik preko sredstev komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo:

  • jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

V njih bodo jasno določeni:

  • pogoji sodelovanja;
  • način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika spletne strani Lipe.si, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov spletne strani Lipe.si.

Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine. Pred dokončno objavo bodo vsa mnenja, ocene in priporočila pregledana s strani ponudnika. Izključeni bodo vsi prispevki, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Pravno obvestilo 

Spletna trgovina Lipe.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani Lipe.si. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih ponudnik na spletni strani do časa kupčevega nakupa ne uspe popraviti. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova lipe.slovenija@gmail.com Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca oz. uporabika. 

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.